APJ Betong & Anläggningsteknik blir APJ Prefab

APJ Betong & Anläggningsteknik blir APJ Prefab

APJ Betong & Anläggningsteknik AB byter namn och visuell identitet. Det nya namnet blir APJ Prefab AB. Detta för att göra det enklare för kunder att förstå verksamheten. Bolaget har varit en del av Sh-koncernen sedan våren 2020.

APJ Prefab AB är en del av Sh-koncernen och jobbar mot såväl externa som med uppdrag inom koncernen. Företaget har sedan 1992 levererat smarta och effektiva lösningar med allt ifrån prefabricerade betongelement till specialdesignade betonglösningar. Mattias Öhlin, arbetschef på APJ Prefab AB berättar; ”Vi är väldigt glada över att vi har bytt namn. Det kommer att göra skillnad för vår marknad och göra det tydligare för potentiella kunder att förstå vårt område och utbud. Vi ser fram emot att från och med nu börja använda vårt nya namn och välkomnar nya kunder till oss på APJ Prefab!”

APJ Prefab AB startades år 1992 och har sedan dess arbetat med att tillverka betongelement. Fabriken ligger i Rö utanför Rimbo och köptes in till Sh-koncernen under våren 2020. Fabriken har idag tre anställda som dagligen gjuter betongelement till flertal kunder och olika typer av projekt.

Vid frågor är du välkommen att kontakta följande:

Bolaget APJ Prefab AB
Jonas Göthberg, Ansvarig