Nytt vunnet ramavtal för Täby kommun

Nytt vunnet ramavtal för Täby kommun

Vi på Sh bygg, sten och anläggning är väldigt glada att kunna få berätta att vi har vunnit en ramavtalsupphandling för Täby kommun. Vi ser mycket fram emot att få hjälpa Täby kommun med deras mark-, VA- och anläggningsarbeten inom gata, park och annan stadsmiljö för de kommande 2+1+1 åren.

Idag, den första november, så träder det nya ramavtalet i kraft med Täby kommun. Ett ramavtal som kommer innebära att vi från Sh bygg, sten och anläggning kommer sköta arbetet framöver inom ny- till- och ombyggnadsarbeten beträffande allt som har med mark-, och anläggningsarbeten att göra.

Bland annat kommer vi hjälpa kommunen med arbeten som ombyggnad av gator och parker, nyläggning- och/eller renovering av VA-ledningar, GC-vägar, sten- och plattläggning, parkeringar, trafiksäkerhet, tillgänglighetsanpassningar och planteringar. Allt mellan A-Ö i vår anläggningsportfölj helt enkelt.

— Att vi åter igen får arbeta tillsammans med Täby kommun fast under nya former är helt fantastiskt. Det var en hård konkurrens i upphandlingen och vi ser nu fram emot att få leverera nya hållbara miljöer, infrastrukturlösningar och goda resultat tillsammans med kommunen, berättar Crister Isaksson, Affärsområdeschef för Anläggning.

Tidigare arbeten med Täby kommun har resulterat i gott samarbete, innovativa lösningar och unika projekt som sticker ut. Med detta nya förtroende för de kommande fyra åren framöver ser vi fram emot att vara en del av Täby kommuns utveckling.

Tillsammans bygger vi morgondagens Täby.

Tillsammans bygger vi morgondagens samhälle! 🧡

I 100 år har vi satsat på långsiktigt och ansvarsfullt byggande. Som ett av Sveriges absolut äldsta entreprenadföretag är vi på Sh stolta och tacksamma över förtroendet att få vara med och bygga din framtid.

Sh bygg har kontor i Uppsala, Upplands Väsby, Enköping och Västerås. Vi är tillräckligt stora för att ge dig stabilitet och ett helhetsgrepp, men tillräckligt små för en personlig relation.

Crister Isaksson

Affärsområdeschef Sten och anläggning 070-826 20 26