Bild: Trafikverkets logotyp, www.trafikverket.se

Sh bygg, sten och anläggning får tilldelning av tre nya ramavtal från Trafikverket

Nu kan vi gladeligen berätta att vi har blivit tilldelade ramavtalskontrakt med Trafikverket. Totalt blir det tre ramavtal för Västmanland-, Uppsala- och Stockholmsregionerna.

För att få jobba med Trafikverket ställs det höga krav på leverantören. Vi har därför utökat vår personalkompetens genom att certifiera flertal medarbetare för att få utföra arbeten på Trafikverkets vägar. Det skapar inte bara förutsättning för ramavtalet, utan även för den fortsatta kompetensutvecklingen för våra anställda.

— Att bli tilldelad ett ramavtal åt Trafikverket är inte bara någonting vi har jobbat för under en längre tid, utan det påvisar också den bredd och kunskap som vi besitter bland våra extremt kunniga medarbetare”, berättar Åsa Therese Phil, som har arbetat som kalkylator vid anbudet.

Ramavtalen kommer att inkludera flertal olika anläggningsarbeten utmed de statliga vägarna.

Vi är otroligt glada över det förtroende vi fått från Trafikverket, och ser fram emot att jobba tillsammans med dem de närmaste 4 + 2 åren!

I snart 100 år har vi satsat på långsiktigt och ansvarsfullt byggande. Som ett av Sveriges absolut äldsta entreprenadföretag är vi på Sh stolta och tacksamma över förtroendet att få vara med och bygga din framtid.

Sh bygg har kontor i Uppsala, Upplands Väsby, Enköping, Västerås och Östhammar. Vi är tillräckligt stora för att ge dig stabilitet och ett helhetsgrepp, men tillräckligt små för en personlig relation.

Crister Isaksson

Affärsområdeschef Sten och anläggning 070-826 20 26