SHEIN lanserar officiellt licensierad Superman™-kollektion

SHEIN lanserar officiellt licensierad Superman™-kollektion

SHEIN, online-återförsäljaren som erbjuder trendiga kläder, accessoarer och skönhetsprodukter för alla olika målgrupper lanserade sin första officiellt licensierade Superman™-kollektion i mars, detta med positiv respons. Kollektionen innehåller olika klädesalternativ för alla som vill klä sig som Superman™ samt accessoarer som ger den slutliga touchen.

Kollektionen visar upp den ikoniska Superman™-skölden som en symbol för hopp och inspiration. Fans kan välja bland ett brett urval av artiklar från kollektionen, bland annat t-shirts, hoodies och jackor med trycket från den legendariska superhjälten. Kollektionen innehåller också en rad accessoarer, inklusive ryggsäckar, mössor och strumpor. Alla är fina presenter för alla Superman™-fans.

"Vi är stolta över att kunna erbjuda våra kunder denna otroliga Superman™-kollektion", säger Charlene Lee på SHEIN. ”Superman™ är en älskad karaktär som representerar styrka, hopp och mod. Vi är glada över att kunna erbjuda våra kunder möjligheten att bära dessa värden på sina ärmar, bokstavligt talat!"

SHEIN:s Superman™-kollektion finns nu tillgänglig på SHEIN’s hemsida med priser som börjar på bara 39 kr. Fans kan besöka webbplatsen för att bläddra sig igenom hela kollektionen och köpa sina favoritplagg.