SHEIN presenterar: Bröllopskollektion med allt för din stora dag

SHEIN presenterar: Bröllopskollektion med allt för din stora dag

STOCKHOLM, 30 april 2024 - SHEIN, den ledande mode- och livstilsplattformen, lanserar sin efterlängtade kollektion som innehåller allt du behöver inför sommarens bröllop. Oavsett om du planerar ditt eget drömbröllop eller ska delta som gäst så har SHEIN något för dig. Genom sin unika “tillverkningsmodell på begäran” möjliggör SHEIN produktion efter efterfrågan, vilket har resulterat i en kollektion av fantastiska klänningar och festliga plagg för att göra din speciella dag oförglömlig.

SHEINs "tillverkningsmodell på begäran" är en banbrytande metod som gör det möjligt för dem att erbjuda ett brett utbud av produkter utan att riskera överproduktion, eftersom plaggen tillverkas efter beställning. Detta innebär också att kollektionerna alltid är aktuella och anpassade efter säsong och de senaste trenderna.

Bröllopskampanjen uppmuntrar kunderna att utforska sina unika stilpreferenser, oavsett om det är klassiskt, sagolikt, modernt eller enkelt. Från romantiska spetsdetaljer till eleganta silhuetter erbjuder SHEIN ett oöverträffat urval av bröllopsklänningar som tilltalar varje smak och preferens.

Utöver bröllopsklänningar erbjuder SHEIN ett brett utbud av festliga plagg perfekta för alla tillställningar som leder fram till bröllopsdagen. Oavsett om det är en möhippa/svensexa, middag före bröllopet eller en efter-bröllopsfest, har SHEIN en ensemble för att göra varje ögonblick speciellt.

Tack vare SHEIN:s “tillverkningsmodell på begäran” kan de släppa nya kollektioner som denna kontinuerligt utan att riskera överproduktion och svinn. Det går även i linje med SHEIN:s partnerskap med Queen of Raw, som är en del av deras evoluSHEIN-plan med ambition att bli helt cirkulär år 2050. Läs mer om partnerskapet här!

Besök SHEIN.se redan idag för att utforska hela sortimentet och hitta din drömoutfit till sommarens tillställningar.

About SHEIN

SHEIN is a global online fashion and lifestyle retailer, offering SHEIN branded apparel and products from a global network of vendors, all at affordable prices. Headquartered in Singapore, SHEIN remains committed to making the beauty of fashion accessible to all, promoting its industry-leading, on-demand production methodology, for a smarter, future-ready industry. To learn more about SHEIN, visit www.sheingroup.com.

SHEIN Sweden