FRÅN SYDAFRIKA TILL YSTAD & KONSTRUNDAN ÖSTERLEN

Linnea Frank Photographer

Kvinnan i centrum;

– med lager av gyllene färg och metall

Linnea Frank, uppvuxen i Ystad och har arbetat som fotograf i Stockholm i flera år, flyttade till Kapstaden i Sydafrika oktober 2014. Nu lämnar hon värmen för att berika Ystad och påskens konstrunda med sin nyskapande fotokonst.

Hon har jobbat i en rad olika välgörenhetsprojekt där hon bland annat skänkt tavlor till Project Playground, som startades av prinsessan Sofia, för att göra skillnad på riktigt.

Linnea kommer nu hem till påsk, för femte gången, och ställer ut på Förlagshuset Siljans Måsar, Ystad.

Vill Ni har mer info eller fler foton, kontakta oss gärna.

Bifogat finns fri artikel samt foton. Mer info finner Ni på www.linneafrank.com samt www.siljansmasar.com.

Yvonne

Förlagshuset Siljans Måsar

• fotokonst
  • fotograf

Fröet till förlaget såddes vid Siljan i Dalarna en kall oktoberkväll, 2008, en magisk afton där skrivandet tog form. Bokförlaget drivs av Yvonne Frank Månsson, egen företagare sedan 80-talet, Kreativ Producent, Utlandskorrespondent och författare. "Siljan" i namnet står för naturens kraft & skönhet och "Måsar" för det inre, subtila perspektivet samt den andliga resursen.

Förlagshuset Siljans Måsar ger ut livsfilosofi & feelgood-böcker och är en röst för de författare som skriver det goda och helande ordet. Vår böcker vill bekräfta rikedomen inom Dig.