NY E-BOK - KNOPPANDE SOLSKENSGULD

Förlagshuset Siljans Måsar

Gratis e-bok bifogas

Låt andligheten gro

Vi är många som i det tysta är medvetna om vår andlighet, vilken än idag nonchaleras från olika håll i samhället. Förlagshuset Siljans Måsar är en andlig röst för de författare som skriver det goda och läkande ordet, ur livserfarenhet av smärta, rädsla och sorg; visdom, fylld av förlåtelsens kraft och tilliten till livet.

Fröet till förlaget sattes vid Siljan i Dalarna en kall oktoberkväll, 2008. Det var en magisk afton med andlig närvaro, där skrivandet tog form. Under året som följde skrevs tre böcker; ”Ljus från Norr”, med budskap till människor som önskade förstå sin inre röst ur nya perspektiv. Snart kom fler författare in i verksamheten och förlaget startades.

”Siljan” i namnet står för naturens kraft och skönhet och ”Måsar” för den inre, subtila dialogen samt den andliga resursen. Förlagets ambition är att publicera och lyfta fram de författare som delar vår filosofi om kärlekens och förlåtelsens kraft, välvilja, respekt, omtanke och livsglädje. Verksamheten bedrivs från Ystad, med författare från hela Sverige. Författarfamiljen består idag av nästan 60 författare, med över 75 titlar samt ljud- och e-böcker, på både engelska och svenska.

Våra böcker vill ge Dig som läsare upplevelsen av tröst, hopp och glädje. Idag är vi medvetna om att kraften finns inom oss, att vi är våra egna skapare samt att livsglädjen är något man tar beslut om att välja inom sig. Att läsa en bok där författaren varit med om att upptäcka insikter som dessa, kan frigöra nya tankar. En bok med vägledning, kraft och andliga värderingar kan också lyfta fram insikten om Din urkraft, som längtar efter att bli upptäckt.

Få livet att flöda, så att Du kan skörda!

Med denna samlingsvolym, ”Knoppande SolskensGuld”, vill Siljans Måsar uppmärksamma de stora förändringarna som är på gång i världen, med tips på böcker som ger läsaren valmöjligheten att hitta sin egen andliga styrka. Böckerna är fyllda med aktuella insikter, spänning och upplyftande tankar som kan öka vår medvetenhet och på så sätt skapa förutsättningar för en vackrare värld för oss alla att leva i.

I samlingsboken dukar vi upp smakprov med gnistrande utdrag ur våra publicerade verk. Vår önskan är att Du som läsare ska få lära känna ännu fler av våra författare och deras inspirerande böcker – fyllda av hopp, livsglädje och spänning. För det är just våra drömmar som ger näring till glädjen i vår vardag. Med denna bok vill vi inspirera Dig att förverkliga Dina drömmar, och ge Dig kraft och energi genom goda, läkande ord och livserfarenheter.

”Jag kände i hela mitt väsen att det var mitt kall att ge ut litteratur som förmedlar medmänsklighet, välvilja, respekt, omtanke och kärlek. Denna natt i oktober, 2008 var en språngbräda för mig. Den öppnade porten som ledde till ett oavbrutet kanaliserande av budskap från andlig intelligens. Jag fick genomgå många prövningar i detta arbete, tvivlade, tvivlade, tvivlade och tänkte ge upp flera gånger. Men någonting fick mig att fortsätta, …”

Det viktigaste för verksamheten, och det som är förlagets huvudsyfte, är att varje författare äger sitt eget verk. Författarna är själva delaktiga i hela processen, investerar i sig själva och kan påverka hela boklanseringen.

På följande sidor presenteras förlagets titlar – knoppande solskensguld som vill förgylla Dig och Din tillvaro.

Förlagshuset Siljans Måsar
förverkligar Dina författardrömmar!

Våra böcker säljs via vår webbsida, Bokrondellen samt Stjärndistribution.

www.budskapsportalen.se

www.northernlightwriters.com