Gratis orgasmer till 1000 nordiska kvinnor

Skandinaviens största erotiska webshop Sinful har en plan. En plan som ska skänka en massa orgasmer åt 1000 kvinnor i de Nordiska länderna. Hur? Genom att dela ut 1000 exemplar av världens mest sålda orgasmprodukt - helt gratis.

Det är ett välkänt fenomen att många kvinnor har svårt att få orgasm - både ensamma och tillsammans med en partner. Enligt den tyska sexleksaksproducenten Womanizer är det uppemot 1 miljard kvinnor världen över, som aldrig har upplevt hur det känns att få en orgasm. Det innebär var fjärde kvinna, och det är statistik som Sinful gärna vill ändra på.

Vi tycker att orgasmen är en viktig del av att vara människa. Alla har rätt att uppleva den njutning man får från en orgasm. Därför älskar vi, att vi under de kommande två veckorna kan bidra till att ge 1000 nordiska kvinnor orgasmer - helt gratis,” säger Sinfuls medgrundare, Mathilde Mackowski.

En försmak på Womanizerns egenskaper

För att hjälpa de 1000 lyckligt lottade kvinnorna med att uppnå orgasm, kommer Sinful skicka ut en gratis Womanizer ONE till dem. En klitorisstimulator som fungerar i 30 minuter, och använder sig av samma teknologi som Womanizers övriga produkter, som alla är kända för sin “orgasmgaranti”. Med hjälp av denna smarta produkt hoppas Sinful kunna hjälpa kvinnorna nå hela vägen fram till den där orgasmen - även de kvinnor som aldrig har fått en orgasm tidigare.

Från våra kunders feedback kan vi se att riktigt många av dem får orgasm när de använder Womanizers produkter. Jag är därför övertygad om att Womanizer ONE är den perfekta produkten att använda för att uppleva den första orgasmen,” säger Mathilde Mackowski.

Få fatt i The ONE

För att få fatt i en av de eftertraktade klitorisstimulatorerna ska man gå in på https://www.sinful.se/one och anmäla sig. Då är man med i utlottning om att få en The ONE. Den 6 februari dras det lott bland alla de som har anmält sig, och därefter skickas produkten ut till de 1000 lyckliga mottagarna.

Om Sinful

Sinful är Nordens största erotiska webshop. Verksamheten grundades år 2008 av Mathilde Mackowski och Tonny Andersen, och har idag över 80 medarbetare. Sinful har förutom priset som “Årets Online-exportör 2018”, även mottagit E-handelspriset “Årets Entreprenörskap 2017” och Børsens Gazellepris år 2015, 2016, 2017 och 2018. Gazellepriset delas ut till framgångsrika danska företag, som har visat på kraftig tillväxt och fördubblat sin omsättning under en period på fyra år.

Sinful.se är en nordisk erotisk webshop som på ett stilrent och sobert sätt presenterar de bästa och nyaste erotiska produkterna som finns på marknaden. Vårt mål är att alla - oavsett kön, ålder och sexualitet - ska känna sig välkomna i webshoppen.

Vår shop är för alla som önskar erotiska produkter och sexleksaker där kvalitén är i topp och möjligheten för underbara upplevelser är störst och där designen är vacker.

På Sinful.se är service i högsätet och vi vet mycket om erotiska produkter! Den kunskapen använder vi varje dag på att hjälpa och vägleda våra kunder så att vi ser till att kunderna får helt rätt produkter. Vår kundtjänst finns tillgänglig att vägleda i användning och funktion av produkterna i shoppen.

Alla order som beställs på www.sinful.se innan kl 17 i vardagar kommer att skickas ut samma dag.

Victoria Andersen

Presskontakt Communication Manager 28726870