Singel i Sverige planerar för vårens träffar. Massor av aktiviteter på gång.

Efter många lyckade träffar genom åren har vi sett hur folk vänder och får aktiva och rikare liv bara genom att få nya kontakter.

Vårdkostnaderna ökar och det behövs krafttag för att vända ohälsan i Sverige.Många träffar kärleken och många får nya vänner på ett enkelt sätt genom att komma ut och få nya möten som klickar.

Nu är det högtryck för planerandet inför våren och sommaren.Här kommer det som nu ligger i planen. Vi hoppas kunna vända fler människor till ett positivt liv.

11 januari kl. 18:00 Solisthäng i Vardagsrummet på Hotell Gästis Varberg den 11 januari Ort: Varberg
12 januari kl. 18:00 NYHET -Musikkväll och mat på Sokrates Taverna i Mölndal den 12 januari Ort: Göteborg
13 januari kl. 13:00 Singelpromenad i Umeå 13 januari Ort: Umeå
16 januari kl. 17:00 NYHET -Onsdagspromenader runt Munksjön 16 januari Ort: Jönköping
18 januari kl. 17:30 NYHET -After Work på Restaurang Vy, Munksjötornet Jönköping 18 januari Ort: Jönköping
20 januari kl. 15.00 Söndagspromenad runt Munksjön 20 januari Ort: Jönköping
25 januari kl. 18:30 Vi ses bland boulens grusiga värld på O`Learys i Halmstad Ort: Halmstad
03-feb Prova på att skriva! Malmö 3 februari Ort: Malmö
3 februari kl. 11:30 NYHET -Brunch på Knistad Herrgård 3 februari Ort: Skövde
3 februari kl. 17:30 Skriv- och författarträff Ort: Malmö
9 februari kl. 19:00 Singelmingel på Avenyn Inför Alla Hjärtans Dag på Valand 9 februari Ort: Göteborg
15 februari kl. 17:00 Dejtingnight på Konserthuset i Göteborg 15 februari från 17.00 Ort: Göteborg
15 februari kl. 17:00 Solisthäng i Vardagsrummet på Hotell Gästis Varberg Ort: Varberg
24 februari kl. 11:00 Prova på att skriva! 24 feb Göteborg Ort: Göteborg
3 mars kl.15.00 Dans till Jönköpings Storband på Spira Ort: Jönköping
17 mars kl. 14:00 Samtal under vandring- Packa om ditt livs bagage Kungsbacka 17 mars Ort: Kungsbacka
24 mars kl. 14:00 Samtal under vandring- Packa om ditt livs bagage Varberg 24 mars Ort: Varberg
31 mars kl. 14:00 Samtal under vandring- Packa om ditt livs bagage Falkenberg 31 mars Ort: Falkenberg
4 maj kl. 05:00 Följ med till Algarvekusten i Portugal 4-11 maj 2019 Ort: Göteborg
16 maj kl. 17:30 NYHET -Nu då?! Föreställning med Jojje Jönsson och Lars Classon Falkenberg 16 maj Ort: Falkenberg
21-23 juni Midsommarfirande på Ronneby Brunn Ort: Ronneby

• Livsstil, mode, fritid

Singel i Sverige öppnade upp den 22 maj 2000. Tidigare namn var Singelfestival. Vi utvecklade företaget med en community som satsar på en dejtingsajt och  events och enkla möten stora som små i hela Sverige. Sajten ägs av Helén Andersson. Vi satsar på alla åldrar. Singel i Sverige skall också lobba i olika frågor för singlar. Gruppen singlar finns inte med i de politiska frågorna som grupp.

Historia

Företaget startade år 2000 i Falkenberg med årligen återkommande evenemang runt jul och under pingsthelgen på Grand Hotel samt Strandbaden. 2001 gjordes en dokumentärfilm om oss,

Efter starten hålls träffar och event på olika orter i Sverige. Nu ordnar även medlemmar i Singel i Sverige egna träffar som marknadsföres av Singel i Sverige. Tv-inslag och intresse från media har varit vår vardag i alla år. 2010 var det 10 års jubileum.

2005 inledde vi ett samarbete med Viking Line/Cinderella och erbjöd Nordens största Singelfestival med över 1200 deltagare.

Vision och Framtid

Behovet att mötas,bryta ensamheten och att finna nya vänner. Ett mänskligt behov som kräver stor respekt och ödmjukhet av de som arrangerar  dejting och singelevent.

I vår senaste undersökning svarade hela 50 % att man tyckte det var viktigast att få information om just den fysiska mötesplatsen, d.v.s VAR kan jag gå för att träffa andra singlar? Vi i Singel i Sverige arbetar kontinuerligt på att skapa dessa mötesplatser.

Helén Andersson

Presskontakt Ägare VD 0708-301391