OVERBLIQ: Ny produktsvit förenklar digitaliseringsresan

Sisyfos Digital presenterar idag sin nya produktsvit Overbliq. Sviten, som består av två produktlinjer, förenklar organisationers digitaliseringsprocesser till en helt ny prisbild än vad marknaden tidigare sett.

Overbliqs produktsvit är framtaget för de organisationer som varken kan eller vill lägga stora summor pengar och tidskrävande utvecklingsprojekt för att utveckla sina verksamheter för framtiden.

Overbliq består av två produktlinjer där den ena vänder sig till att automatisera och digitalisera den externa kundupplevelsen medan den andra automatiserar interna administrativa processer.

Extern automation

Denna produktlinje av Overbliq hjälper organisationer att digitalisera kundupplevelsen med hjälp av mobila appar. Overbliq kan hjälpa kunder att leverera en app inom 30 dagar. Appen uppdateras och administreras sedan av kunden själv utan att dyra konsulter behöver involveras.

Intern automation

Den andra produktlinjen i Overbliq hjälper organisationer med intern digitalisering och ersätter det traditionella intranätet och förvandlar intranätet till en digital arbetsplats. Idag finns det en utmaning för den som vill automatisera sin interna verksamhet i att det finns ett allt för stort urval av system och arbetsprocesserna är långa. Overbliq förenklar istället den processen och effektiviserar den digitala förvandlingen, det interna arbetssättet och den interna kommunikationen.

• Datorer, datateknik, programvaror

• intranät