Tillsammans med mäklare ska Sjöbo kommun ylla orden livskvalitet och gott boende med innehåll. Bilen är tagne i Lövestad.

Sjöbo kommun bjuder in mäklare till frukostmöte

Media är välkomna att delta på möte med nio stycken mäklare, som pratar livskvalitet med tjänstepersoner och politiker.

Magnus Weberg, kommunalråd, Jesper Andersson, tekniska förvaltningen och Louise Andersson, Stadsbyggnadsförvaltningen deltar.

Mötet hålls 8 januari med början klockan 8 i Sjöbo kommunhus. Mötet avslutas klockan 9 med en summering av Sjöbos styrkor.

– Mäklare är en viktig samarbetspartner som hjälper till att berätta om Sjöbo kommun. Tillsammans ska vi på mötet fylla orden livskvalitet och gott boende med innehåll, säger Helena Kurki, innovationscenter och vikarierande näringslivsutvecklare.

Kontakt: Helena Kurki,

Helena.kurki@sjobo.se