Nya katalogen för områdesskydd är här

Vår stora katalog för områdesskydd är här

Semestern är räddad! Om du har tur hinner du få Skandinaviska Områdesskydds nya produktkatalog lagom till det är dags att krypa upp i hängmattan och sparka av dig skorna. I katalogen hittar du alla våra produkter: allt från stängsel och stolpar till smide, avspärrningsprodukter och staketlarm.

Om du tillhör den lyckliga skara som fått en påringning av oss den senaste månaden så kommer katalogen skickas automatiskt till din angivna adress. Har vi inte hunnit höra av oss ännu men du ändå känner sig sugen på lite stängselbilder, så går det lätt att beställa katalogen. Maila oss med dina adressuppgifter, eller beställ den här så kommer den inom kort till en brevlåda nära dig.

Hela sortimentet i samma katalog

I vår nya katalog finns hela vårt sortiment samlat, för såväl privatkunder som företagskunder och offentlig sektor. Här hittar du våra vanligaste stängselprodukter, men också hela vårt smidessortiment, glasräcken och bullerskydd. Här finns också alla våra industrigrindar, vårt breda automatiksortiment och avspärrningsprodukter för de flesta behov. Kort sagt – allt du någonsin kan behöva inom områdesskydd.

Bli avtalskund med egen inloggning

Som företagskund handlar du alltid smidigast med egen inloggning i vår E-butik, Stängselbutiken. Om du är en återkommande kund kan du dessutom bli avtalskund, med rabatt på hela sortimentet. Prata med någon av våra säljare så hjälper vi dig vidare!