Var med och utveckla verksamheten i Göteborg!

Var med och utveckla verksamheten i Göteborg!

Är du pigg och glad, och sugen på att jobba dig uppåt? Vi behöver stärka vårt Göteborgskontor med en person som vill lära sig allt om områdesskydd. Du kommer att börja som montör, för att under 2020 lära dig försäljning, projektledning och arbetsledning.

Om jobbet

Som montör hos oss monterar du områdesskydd som stängsel, stålnätspaneler, grindar och larmade elstängsel, och ditt arbete planeras och schemaläggs av våra montageplanerare. Montörsjobbet är väldigt fysiskt krävande eftersom du handskas med tungt och skrymmande material. Samtidigt kräver jobbet känsla för detaljer och du behöver vara praktiskt lagd för att hitta lösningar när arbetet kräver det.

Våra säljare och projektledare hanterar små och stora kundkonton, tar fram offerter och planerar arbetet för våra lokala montageteam. Här behöver du ha stort ordningssinne, mycket driv och lätt för att skapa nya relationer.

Du behöver inte kunna något om stängsel eller områdesskydd – vi lär dig gärna allt du behöver kunna och har löpande internutbildningar efter marknadens krav. Har du erfarenhet inom entreprenad/bygg är det meriterande, men det viktigaste är att du är lösningsinriktad, sugen på att utvecklas och uppskattar att ta stort personligt ansvar.

Om oss

Skandinaviska Områdesskydd är en rikstäckande och fristående totalentreprenör inom områdesskydd: vi säljer och monterar alla typer av områdesskydd åt såväl företag som privatpersoner i hela Sverige. Vi driver också Stängselbutiken.se, där vi säljer bland annat stängsel, grindar och elstängsellarm. Vi sysselsätter omkring 60 personer på heltid med placering i Stockholm, Norrtälje och Göteborg. Vi växer snabbt och kan erbjuda dig ett gäng glada kollegor och ett utmanande arbete i ett modernt och framåt företag där du kan vara med och göra skillnad.

Sök jobbet

Vi tar emot ansökningar via e-post till jobb@skandinaviska.nu. Sök jobbet senast 18 oktober. Vi tillämpar löpande rekrytering och kan komma att tillsätta tjänsten innan ansökningstiden gått ut så sök redan idag!

Regioner