Premium Alkoholfri gin och tonic rosé släpps på systembolaget den första juni

​Premium Alkoholfri gin och tonic rosé släpps på systembolaget

Premium Alkoholfri gin och tonic rosé

Nu är det bara några dagar kvar på vår kampanj hos Fundedbyme. https://www.fundedbyme.com/sv/campaign/8526/xo-sweden-wines-and-spirits-ab Vi vill jättegärna se att du blir en del av oss. Passa på att gå med under dessa sista dagar. Mer information om oss, våra produkter och goda recept hittar du på www.spritfabriken.com

Den 1:a juni släpps den här fantastiskt underbara drycken på systembolaget. Redan nu kan du köpa den i dagligvaruhandeln och på cdon.

Den som väljer ett alkoholfritt alternativ förtjänar samma smakupplevelse som den som dricker alkohol. Premium Alkoholfri gin och tonic rosé är vår mest populära alkoholfria gin och tonic. Ett underbart friskt och välsmakande alternativ till liknande alkoholdrink. En dryck som är hantverksmässigt tillverkad av lokala råvaror. Och smakar ljuvligt! Att kunna erbjuda dig själv och dina gäster som av olika skäl väljer bort alkohol ett alkoholfritt alternativ vittnar om omtanke.

Sin vackra färg har den fått av grönsakerna. Balansen mellan enbär, rosblad, rabarber, morot och granskott ger tillsammans med kryddorna en perfekt smakupplevelse. Flaskan är snygg på bordet, ger en lyxig känsla i handen och smakar förföriskt. En klar favorit!

Övrigt: Så långt det är möjligt har vi tillverkat den här produkten av skånska råvaror. Det som inte växer här har vi förstås hämtat utifrån!

Genom att köpa den här produkten stödjer du en svensk dryckestillverkare och skånska bönder som odlar enbär, rabarber, morötter, rosor, granar och sockerbetor på ett sunt och hållbart sätt!

Taggar

Skånska Spritfabriken har flertalet internationellt och nationellt prisbelönta produkter i sitt sortiment av såväl alkoholhaltiga som alkoholfria drycker. Vår målsättning är att utveckla och producera svenska drycker på ett hållbart sätt utan onödiga tillsatser. De belönades med Årets Skånska Spritpris 2018 och är 2019 nominerade till Årets Dryckesproducent.

Skånska Spritfabriken är en dryckesproducent med alkoholfria och alkoholhaltiga drycker i sitt sortiment

Skånska Spritfabriken
Sandby 1651