Sofia Andersson Lundberg

Bizbuz Stories 26 september - Sofia Andersson Lundberg med gäst

I juni arrangerades för första gången det nya konceptet Bizbuz Stories, ett återkommande arrangemang där berättelserna kring företagandet står i fokus. Då fick vi lyssna till ett samtal mellan entreprenören Petter Mikaelsson och företagaren Mats Lövgren. Den här gången är det Sofia Andersson Lundberg som bjuder in en hemlig gäst som hon länge varit nyfiken på.

Sofia Andersson Lundberg, vd för For Events är bland annat känd som föreläsare och som kvinnan bakom En Flotte och andra stora musikarrangemang.
– Med tanke på hur otroligt mycket denna person har inspirerat mig både i mitt jobb och som person är det oväntat få gånger som vi träffats. Det ska bli så kul och ärofyllt att få spendera denna timme tillsammans med publiken, säger Sofia.

Syftet med Bizbuz Stories är att skapa fler mötesplatser för utbyte av erfarenheter och branschöverskridande nätverkande. Träffen bygger på att en Skellefteåprofil bjuder in en gäst med en stark berättelse som publiken får ta del av. Gästen är i vanlig ordning hemlig in i det sista.

Information
Andra omgången av Bizbuz Stories hålls onsdag den 26 september klockan 16.00 – 18.00 på Brygg Club & Café.
Kvällen inleds med dryck och tilltugg. Samtalet startar 16.30.
Eventet är kostnadsfritt och öppet för alla. Begränsat antal platser.