Skeppsviken rekryterar erfaren Projektchef

Skeppsviken rekryterar erfaren Projektchef

Skeppsviken Bygg i Göteborg AB förstärker bolaget med en rutinerad Projektchef med erfarenhet av komplicerade projekt som exempelvis säkerhetsklassade objekt och badhus. Mats blir en viktig del i Skeppsvikens nysatsning i Göteborgsregionen.

Mats kommer närmast från tjänsten som Arbetschef hos Serneke.

– Skeppsviken har en fantastisk sammansättning av personer och en väldigt spännande framtid i Göteborgsregionen. Några av personerna har jag arbetat väldigt länge med och det är en riktig nytändning att tillsammans med dem få vara med och bygga upp bolaget i regionen, säger Mats.

– Mats är en klippa med sin erfarenhet i branschen med ett brett spektrum av projekt. Förutom säkerhetsklassade objekt som flygledartorn, polishus och tingsrätt har Mats även erfarenhet från badhus, plusenergihus, bostäder och kontor. Vi har tidigare varit kollegor i många år och jag är därför också väldigt nöjd och glad att Mats valde att ansluta sig till oss vilket ytterligare stärker vårt team, säger Peter Carlzon, Arbetschef Skeppsviken Bygg i Göteborg.

Mats tillträdde sin tjänst i januari.

För frågor om rekryteringen, kontakta Arbetschef Peter Carlzon, peter.carlzon@skeppsviken.se 010-498 42 61.

Skeppsviken Bygg & Fastighet AB är en mellanstor bygg- och förvaltningskoncern som även arbetar med projektutveckling. Vi utgår från Skövde och Göteborg och verkar i hela Västsverige. Vår verksamhet är en ständig resa mot platser där människor och företag kan trivas och utvecklas. Följ med oss på vägen dit!

Peter Carlzon

Arbetschef 010-498 42 61