Nya Jane Iredale PureBrow Brow Gel – vårdande gel som håller brynen på plats!

Nya Jane Iredale PureBrow Brow Gel – vårdande gel som håller brynen på plats!

Lanseras 12 oktober 2022

4,25 g / ca pris 340 kr

Nu lanserar Jane Iredale PureBrow Brow Gel – en krämig gel som ger en naturlig infärgning och som samtidigt håller brynen på plats i ett flexibelt grepp. Bryngelen vårdar, skyddar och stärker stråt.

”Med PureBrow Brow Gel formar du ögonbrynen samtidigt som hårstråna hålls på plats. De finns i sex färger samt en ofärgad gel. Du kan applicera de ljusa färgerna även på redan mörka bryn för att skapa en highlighter-effekt”, tipsar Veronica Hareskog, produktchef för Jane Iredale på Skin Concept.

PureBrow Brow Gel i färg ger naturligt markerade ögonbryn och den ofärgade gelen formar brynen.

Fördelar nya PureBrow Brow Gel:

• Formar ögonbrynen och håller hårstråna på plats.
  • Färgar in strån med naturlig finish.
  • Gel som vårdar, skyddar och stärker.
  • Större färgutbud än tidigare Brow Gel.
  • Ny smidig borste för bästa precision.

• Algextrakt vårdar och skyddar stråt.
  • Ängskrasseolja återfuktar samt stärker stråna.

Användning:

Borsta i PureBrow Brow Gel i ögonbrynen i växtriktningen. Applicera med lätta strykningar för att ge färg eller ljusa upp redan mörka ögonbryn. Använd gärna två färger tillsammans. Fler färger ger ett fylligare utseende.

Sex färger:

Nya PureBrow Brow Gel finns i 6 färger samt en ofärgad gel för att passa alla hårnyanser och hudtoner. Gelen kommer i färgerna Ash Blonde, Neutral Blonde, Auburn, Medium Brown, Dark Brown, Soft Black samt Clear. Du hittar dem på janeiredale.se.

Övrig information: Färgen Clear är veganvänlig och innehåller ej animaliskt utvunna ingredienser eller gluten.

Försäljningsställen: Jane Iredale finns att köpa på janeiredale.se, hos hudterapeuter och auktoriserade återförsäljare.

Pressbilder finns i vårt pressrum: www.mynewsdesk.com/se/skin_concept_ab eller kontakta Gold PR: press@goldpr.se

jane iredale – the Skin Care Makeup
Mineralmakeup med hudvårdande egenskaper. Varumärkets historia började i mitten av 90-talet med Amazing Base Foundation som snabbt slog igenom hos hudläkare genom dess förmåga att täcka, lugna och skydda huden. Även användarna älskade den då känslan var helt annorlunda än tidigare. Huden fick nu en jämn och slät finish med mindre mängd produkt än med traditionell makeup. Som en bonus förbättrades även deras hudhälsa.

Genom åren har jane iredale fortsatt sin utveckling i samma hudvårdande inriktning. Nu når jane iredale kvinnor i alla åldrar och nationaliteter och det finns produkter och färger för alla typer av makeup som förstärker varje individs personlighet. Läs mer på www.janeiredale.se och följ oss på instagram @janeiredale_sverige.