Physical Filter Primer SPF50 från MAKETHEMAKE - lanseras på Skincity 4/2

Nyhet från MAKETHEMAKE - Primer med fysikaliskt SPF50

Vårens första nyhet från MAKETHEMAKEPhysical Filter Primer SPF 50 - är en revolutionerande primer med högt fysikaliskt UV-skydd (titaniumdioxid och zinkoxid) som skapar en perfekt bas för din makeup samtidigt som den skyddar mot UV-strålar. Den silkeslena formulan har en lätt, transparent beige ton som anpassar sig till din hud och ger den en visuellt blurrad effekt med fin lyster. Den döljer rodnader, synligheten av porer och suddar ut fina linjer i ett svep. Det unika stiftformatet gör det enkelt att applicera produkten och gör den också lättillgänglig på resan eller i makeupväskan.

Lanseras på Skincity.se 4/2 2020. Pris: 249 kr.

För pressprover, maila lovisa.hedlund@skincity.com