Gå direkt till innehåll
Digital logbog, hurtigere automatisk ruteplanlægning og integreret vind og vejrudsigt er nogle af de nyheder, som brugere kan forvente sig.

Skippo lancerer ny app til 850.000 nordiske brugere

Sidste efterår overtog den svenske BoatTech-virksomhed Skippo Nordens førende service for bådnavigation, Til Søs, fra Krak. Nu er den største opdatering nogensinde af den elskede app implementeret.

I dag har 850.000 bådentusiaster i Norden en ny ikon på deres telefon eller tablet, når Skippo nu lanceres, appen der skal lette planlægning, navigation og logning af deres bådliv.

"Vi er glade og stolte over endelig at vise, hvad vi har arbejdet på i vinteren! Siden vi overtog Til Søs sidste efterår, har vi talt med hundredvis af brugere for at finde ud af, hvordan vi kan forbedre appen. Disse indsigter sammen med vores egne tanker og ideer er kogt ned til det resultat, vores brugere nu kan se i deres hånd," siger Fredrik Oscarson, CEO.

Appens ikoniske røde farve er meget genkendelig, men det gamle anker er blevet erstattet af et nyt symbol.

"Den nye ikon repræsenterer den modernisering af appen, som vi har gennemført, hvor vores ledemotiv har været evolution snarere end revolution. Vi bygger videre på en populær app, og vi håber, at brugerne vil genkende alt det gode, men samtidig værdsætte den forbedrede brugeroplevelsen" fortsætter Fredrik Oscarson.

De nye funktioner, som brugerne kan forvente i den nye Skippo-app, er blandt annet:

• Vind- og vejrudsigt, der er synligt direkte på søkortet
  • En ny digital logbog med bådprofil, der også giver adgang til statistik over f.eks. antal bådture og tid på søen
  • Forenklede søgefunktioner
  • Et moderne design med forbedret brugervenlighed
  • Forbedret ydeevne, hvilket blandt andet giver meget hurtigere automatisk ruteplanlægning

Eksisterende konti og / eller abonnementer i Til Søs fungerer som normalt i Skippo-appen.