Skövde Värmeverk medverkar i stadsbyggnadstidning

Skövde Värmeverk medverkar i stadsbyggnadstidning

I dagarna landar Skövde kommuns tidning "Skövde – det är människorna som gör staden" i kommuninvånarnas brevlådor. Tidningen är en stadsbyggnadstidning med fokus på de frågor som gör att staden växer och att allt fler vill flytta till Skövde.

Skövde Värmeverk medverkar i tidningen och vår del handlar om hur Skövde växer på ett hållbart sätt, hur arbetet fortgår inför att bli en helhetsleverantör av energi i vårt nya energibolag och om vårt bidrag i att skapa en attraktiv kommun att verka och bo i.

Tidningen landar snart i brevlådan men kan också läsas på nätet.

Läs tidningen i sin helhet här: http://skovdevaxer.se/

Direktlänk till uppslaget om Skövde Värmeverk: http://skovdevaxer.se/med-nya-och-breda-energilosningar-ska-skovde-vaxa-pa-ett-hallbart-satt/