Skolmarknaden nytt dotterbolag till Skolporten

Den första januari 2011 tillträdde Anna Kreissl som vd för Skolportens nystartade dotterbolag Skolmarknaden. Skolmarknaden är en sälj- och marknadsföringsbyrå vars tjänster och produkter riktar sig till företag och organisationer som vill kommunicera med skolans värld.

• Vi hjälper våra kunder att nå ut med rätt budskap till rätt målgrupp. Vi effektiviserar deras kommunikation och profilering genom att erbjuda ett brett spektra av lösningar som vi anpassar efter den enskilda kundens behov. Skolmarknaden har en unik bredd när det gäller kommunikationsformer: vi arbetar med webb, elektroniska nyhetsbrev, direktmarknadsföring, utställarmöjligheter vid större konferenser samt printannonsering. Vi kan erbjuda en helhetslösning för våra kunder, något som gör oss unika på marknaden, säger Anna Kreissl.

Anna Kreissl kommer närmast från tjänsten som försäljningschef på Skolporten AB.

För mer information kontakta:
Anna Kreissl, anna.kreissl@skolmarknaden.se tel 08-562 268 14

Om Skolporten AB Skolporten mål är att underlätta vardagen för skolans lärare
och ledare genom att svara mot de önskemål och behov som de har i sin profession.
På skolporten.com publicerar vi varje dag aktuella skolnyheter, debatter och forskningsresultat. För mer information om företaget och våra övriga tjänster, vänligen läs mer på www.skolporten.com.