Skoogs firar 60 år

Skoogs firar 60 år

År 1963 startade det som idag är Skoogs Handels Ab. En stor koncern med korta beslutsvägar och långa kundrelationer. Grundaren heter Tage Skoog. Koncernen drivs och ägs fortfarande av familjen, som innehåller både Tages barn och barnbarn.

I år fyller vi på Skoogs 60 år och det har vi tänkt fira!

Skoogs är en familjeägd koncern med rötterna i Piteå, Norrbotten. Vår verksamhet sträcker sig från bränslen och energi, via hotell, till kommersiella fastigheter och bostäder. Trots en årsomsättning på ca 4,5 miljarder är och förblir vi ett litet familjeföretag med korta beslutsvägar och långa kundrelationer. Under vårt jubileumsår vill vi fira tillsammans med både anställda, kunder och samarbetspartnerts. Det bästa sätt att hänga med på allt som händer är att besöka oss på www.skoogs.se eller på vår facebooksida.