Stötta det lokala näringslivet

Småstaden, Gallerian och Visit Piteå vill tacka local heroes!

Småstaden, Gallerian och VisitPiteå har använt en del av sin marknadsföringsbudget och tillsammans köpt in 1500 st Piteå presentkort för att stärka näringslivet i Piteå. Totalt till en kostnad av 75 000kr. De som står för marknadsföringsbudgeten är fastighetsägare, handlare i shoppincentren och Visit Piteå.

Vi vill med det här initiativet tacka alla local heroes!

Om du handlar för minst 500kr eller 5 produkter i samma butik bjuder vi dig på ett presentkort med ett värde av 50kr. Det finns tre upphämtningsställen i stan - Sivs ur och guld i Småstaden, Veromoda & Jack and Jones i Gallerian och Turistcenter. Allt du behöver göra är att visa upp ett kvitto som överstiger 500kr eller 5 produkter för att få ditt presentkort. Detta gäller så långt lagret räcker.

Vi rekommenderar alla att följa myndighetens restriktioner, speciellt om du är i en riskgrupp. Det är helt okej att skicka en bekant att handla åt dig.

Idén uppkom i slutet på förra veckan i ett samtal mellan fastighetsägarna Charlotta Wallstén och Christina Skoog. Vi tänker att tillsammans blir vi starkare och bjöd därför också in Visit Piteå i detta initiativ. Det är viktigt att vi hjälper till på det sätt vi kan för att stärka det lokala näringslivet.

Detta börjar gälla från 27/3 och så långt lagret räcker. Max ett presentkort per köptillfälle. Om summan överstiger 1000kr eller 10 produkter under ett köptillfälle delas alltså inte dubbla presentkort ut.

Stort tack från oss!
/Gallerian, Småstaden och Visit Piteå