10-13 april Nordbygg. Lär dig mer om Relining av ventilationskanaler!

10-13 april Nordbygg. Lär dig mer om Relining av ventilationskanaler!

På Nordbygg visar vi varuprover så att du kan känna på kompositrören FuranFlex® och VentilFlex® i verkligheten. Passa på att ställa dina frågor om inneklimat, energibesparing och relining av ventilationskanaler!

Ladda ner kostnadsfri biljett istället för att betala 250 kr vid entrén

(klicka på länken och ange koden: nordbygg18)

Varmt välkommen 10-13 april till monter AG:02C på Stockholmsmässan!

SFSAB SkorstensFolket Sverige AB är landets ledande entreprenörsorganisation inom skorstens- och kanalrenovering. Vi har verksamhet på mer än 40 orter i Sverige och huvudkontor i Göteborg. Vi tillhandahåller FuranFlex® och VentilFlex®, som är kompositrör för relining av rökkanaler, ventilationskanaler och imkanaler. De installeras i mer än 30 länder och totalt har mer än 300 000 meter FuranFlex® och VentilFlex® installerats i svenska fastigheter.