Bostadsrättsförening. Åtgärda ventilation?

Bostadsrättsförening. Åtgärda ventilation?

Underkänd OVK, klagomål på matos eller önskan att energieffektivisera? Rikta blicken mot VentilFlex® och FuranFlex®.

VentilFlex® och FuranFlex® är originalprodukterna för relining som installeras över hela världen. Ett insatsrör av komposit placeras i den befintliga kanalen och blåses upp så att det följer kanalen. Kanalarean utnyttjas maximalt och kanalen blir fullständigt tät.

Ni som bostadsrättsförening uppnår samma resultatet som om ni installerat nya kanaler, men till betydligt lägre kostnad.

Välkommen att kontakta oss för mer information och bedömning av er fastighet!

info@skorstensfolket.nu

SFSAB SkorstensFolket Sverige AB tillhandahåller VentilFlex® och FuranFlex®, två insatsrör av komposit som utvecklats för tätning av ventilations- och imkanaler. SkorstensFolket har verksamhet på mer än 40 orter i Sverige och huvudkontor i Göteborg.