Nytt nr av Säkerhetsinstallatören ute nu!

Nytt nr av Säkerhetsinstallatören ute nu!

Om du inte redan fått den i brevlådan får du den alldeles snart, nr 4 av tidningen Säkerhetsinstallatören. I årets sista nummer lyfter vi fram mästarutbildningen i Leksand - varför är det så viktigt med ett mästarbrev inom låssmedsyrket egentligen? Vi har också rest till Gävle för att besöka Lås & Nyckel och till Falun för att träffa en 160-årig jubilar i branschen. Några andra som haft mycket att fira i år är Assa som fyllt 140 år 2021. Dessutom uppmärksammar vi vår digitala vardag med alla hot som den dessvärre för med sig. Vi har också besökt Sectech-mässan tidigare i höstas och i vanlig ordning skriver Hasse Aro en krönika, den här gången avslöjar han en 30 år gammal hemlighet, som Säkerhetsinstallatören blir först med att få veta.

Klicka här eller på bilden för att läsa hela tidningen som e-tidning

Får du inte tidningen men vill ha den?
Skicka ett mail märkt "Prenumeration" till kansli@slr.se så ser vi till att du får tidningen gratis till din brevlåda.