Säkerhetsinstallatören #2/23 är här!

Säkerhetsinstallatören #2/23 är här!

Nummer 2/23 av Säkerhetsinstallatören har fokus på framtidens dörr. Ett ökat utbyte av kunskaper och erfarenheter gagnar alla parter. Därom är de låssmeder, dörrtillverkare och tillverkare av produkter för lås och beslagning Säkerhetsinstallatören intervjuat eniga. Men maskindirektivet och det snåriga regelverket kring CE-märkning får många att klia sig i huvudet.

Säkerhetsinstallatören har i detta nummer intervjuat den flitigt anlitade krigsexperten Oscar Jonsson - han var en av få experter som inte fann Putins fullskaliga invasion av Ukraina som en överraskning. Men hur påverkar kriget oss idag?

Vi har även varit i Västerås och besökt säkerhetsleverantören StepLock som nästa år firar 50 år i branschen.

I det här numret bjuder vi också på en exklusiv intervju med vår nya krönikör spion- och säkerhetsexperten Carolina Angelis och mycket mer därtill. Häng med!

Nu är det ännu enklare att läsa tidningen digitalt!
Klicka på länken nedan för förbättrad läsupplevelse online.

Läs Säkerhetsinstallatören Nr 2/2023 som e-tidning - klicka här!

Vill du ha den fysiska tidningen gratis i din brevlåda?
Skicka ett mail märkt "Prenumeration" till kansli@slr.se

Kommunikationsansvarig 08-721 40 49 Kontakta mig på LinkedIn