Enkel, enklare, Halebop Enkel!

En mobiltelefon och ett betalkort är allt som behövs för att skaffa den nya tjänsten Halebop Enkel. Användarna kan ringa, messa och surfa precis som vanligt, utan att oroa sig över en skenande faktura i slutet av månaden.

Halebops nya tjänst Halebop Enkel riktar sig till användare som vill ha abonnemangets trygga tillgång till saldo och data, men inte vill behöva oroa sig för överraskande dyra fakturor i slutet av månaden. Kunden tecknar ett abonnemang genom att välja laddning och ange ett betalkort. Några dagar senare kommer det nya SIM-kortet. Den valda produkten laddas sedan automatiskt varje månad.

Genom att skala bort bindningstid, fakturor och kreditkoll är det möjligt för alla att skaffa Halebop Enkel. Som vanligt ingår en massa samtal, SMS och data. Om surfen skulle ta slut är det enkelt att fylla på mer via Halebop Ladda istället för att få en hög faktura i slutet av månaden. Kunden har full kostnadskoll.

Helsingborgsföretaget Smart Refill sköter drift och underhåll av Halebops laddningstjänster för kontantkortskunder och har även utvecklat tjänsten Halebop Enkel. - Vi är glada att kunna förenkla vardagen för ännu fler människor tillsammans med Halebop, säger Diana Olofsson, Key Account Manager på Smart Refill. Halebop Enkel är en tillgänglig och smart tjänst som har stor potential.