Cellpholder - Smart och snygg hållare & stativ i ett!

Cellpholder - Smart och snygg hållare & stativ i ett!

Trött på fula mobilhållare eller mobilställ du alltid glömmer? Med denna smarta produkt slår du två flugor i en smäll - Cellpholder fungerar både som mobilställ för t.ex. film- eller bildvisning, men ger också ett stadigt grepp när du håller mobilen i handen. Nu slipper du oroa dig för att mobilen ska glida ur handen eller att du glömmer mobiltillbehören hemma. Cellpholder klistras enkelt på mobilens baksida med medföljande dubbelsidig tejp och sitter sedan som en snygg och diskret detalj. Om du vill ta bort Cellpholder från din mobil drar du den försiktigt i en uppåtsträvande rörelse i ca 30 sekunder. Tänk på att om du drar för hårt kan du råka skada baksidan!

Cellpholder funkar på alla smartphones och är av svensk design.

• Smart hopfällbar hållare du alltid har med dig
  • Ger stadigt grepp om telefonen
  • Ställ för filmer och bildvisning