Även om det lutar ser magneten i foten till att glaset står kvar på sitt magnetiska underlägg.

Skåla in semestern med magnetiska champagneglas – står stadigt i både båt och husbil

Oavsett om du tillbringar sommaren i husbilen, båten eller på hemmaplan är Silwys magnetiska champagneglas perfekt för svalkande drycker. Magneten i foten ser till att glasen står kvar på sina magnetiska underlägg även om det guppar, svänger eller lutar kraftigt.

Ovansidan på underlägget är tillverkat av konstläder och undersidan har en vidhäftande nano-gel som fäster på de flesta ytor. Underlägget lämnar inga spår efter sig och gör det lätt att byta plats.
Om underläggen blir smutsiga kan du skölja av dem med rinnande vatten. Använd inte tvål eller diskmedel då det kan försämra dess vidhäftningsförmåga. Läs mer om magnetiska champagneglas i kristall på SmartaSaker.

De magnetiska champagneglasen är framtagna av det tyska företaget Silwy och tillverkas i Tyskland. Företaget Silwy och deras serie med magnetiska plast- och kristallglas har blivit belönade med German Innovation Award.

Tips! Köp till en magnetlist och få fler möjligheter att förvara glasen. Med magnetremsan kan du förvara glasen på väggen eller hänga upp och ned.

Specifikationer

Champagneglasen ska endast diskas för hand. I förpackningen: 2 st champagneglas, 2 st magnetiska underlägg
Material: Kristallglas
Höjd: 21,2 cm