Kodlåset är stålförstärkt och kan även användas för att låsa fast ryggsäcken om du behöver lämna den en kort stund.

Stöldskyddad ryggsäck med kodlås!

Den här smarta ryggsäcken är skärsäker, vattentålig och utrustad med ett kodlås som ser till att dina värdesaker ligger skyddade.Ryggsäcken har en stor öppning upptill som öppnas och stängs med ett vattentätt blixtlås. Kanten viks sedan ned två–tre gånger, dras ihop och sedan låser man den med kodlåset. Låset är stålförstärkt och är även utmärkt för att låsa fast ryggsäcken en stund när du exempelvis hämtar påtår på caféet.

Ryggsäcken är utrustad med flera små smarta fack runtom på utsidan. I axelremmen sitter ett dolt fack med RFID-skydd för säker förvaring av kreditkort. Sidofickan rymmer en stor vattenflaska och de reflekterande slingorna runt om ryggsäcken gör dig synlig i trafiken.

Ryggsäcken rymmer 22 liter när den är låst, har två vadderade fack för laptop och tablet samt två mindre nätfickor. Finns också en mindre ficka på utsidan mot ryggen för saker du vill ha nära till hands.

Behöver du ännu mer förvaringsutrymme så följer det med ett nät som kan fästas utanpå ryggsäcken. Praktiskt om du vill bära med dig löparskorna eller cykelhjälmen!

Volym: 22 liter
Vikt: 1 kg
Utvändigt mått: 32 cm x 47-64 cm x 15 cm
Vadderad Laptopficka 15,6": 27 cm x 36 cm x 3 cm