Smartare än tomten - upptäck vår presentgenerator!

SmartaSaker lanserar innovativ presentgenerator

SmartaSaker lanserar digital presentgenerator – en interaktiv och lekfull guide som hjälper kunden att filtrera presenter baserat på mottagarens intresse och personlighet. Presentgeneratorn underlättar kundens resa från produktupptäckt till köp och är ett led i en mer kundcentrerad varumärkesupplevelse.

"Till skillnad från traditionella kategoriträd och filtreringssystem erbjuder presentgeneratorn en personlig upptäcktsresa baserad på mottagarens unika karaktär och intressen. Presentgeneratorn gör det enklare för kunder att navigera, hitta produkter och fatta köpbeslut. Vår vision är att ständigt förnya kundupplevelsen och med lanseringen av presentgeneratorn tar vi nästa steg för att stärka den digitala shoppingupplevelsen,” kommenterar Ella Stemme, VD för SmartaSaker.

Presentgeneratorn är utformad som ett interaktivt frågespel. Med utgångspunkt i de fyra huvudkategorierna hemmanjutaren, äventyraren, sällskapsproffset och hemmafixaren, guidas användaren genom en serie frågor som kartlägger mottagarens unika karaktär. Totalt omfattar presentgeneratorn 78 möjliga utfall som tillsammans speglar en mångfald av intressen och personligheter. Utvecklingen av presentgeneratorn har skett i samarbete med varumärkesbyrån Sensibar. Den tekniska integrationen ombesörjs av SaaS-plattformen Ebbot.

Om SmartaSaker
SmartaSaker är en e-handel med inriktning mot innovativa och praktiska produkter som både förenklar och berikar vardagslivet. SmartaSaker grundades 2006 och är idag verksamma inom Sverige, Norge, Danmark och Finland.

Klicka här för att upptäcka presentgeneratorn: Besök presentgenerator