Smartbox - Sveriges största utbud av upplevelser

Smartbox är i dag marknadsledande på tematiserade upplevelsepresenter i Europa och kan nu erbjuda fler spännande upplevelser än någonsin. En upplevelsepresent från Smartbox är den perfekta gåvan – oavsett tillfälle och plats. Med Sveriges största utbud av upplevelser, väl utspridda i vårt avlånga land, finns något för alla.

Just nu kan vi på Smartbox stolt presentera vårt nya sortiment, 21 upplevelsepresenter sprängfyllda med alla tänkbara upplevelser. Med över 1400 unika upplevelser har vi utan tvekan Sveriges största utbud och antalet upplevelser ökar ständigt. Vi på Smartbox jobbar kontinuerligt med uppdatera och förbättra vårt utbud. Detta sker med hjälp av våra kunder, våra partners samt värdeorden kvalité, mångfald och nytänkande.

För att hela tiden kunna erbjuda den bästa produkten sker varje år vissa förändringar i vårt sortiment – vissa upplevelsepresenter försvinner och nya tar dess plats. Henrik Berg, VD för Smartbox Sverige, säger att det är efterfrågan som styr när Smartbox gör ändringar i sitt sortiment.

”Löpande konsumentundersökningar, feedback från våra partners och säljrapporter gör att vi kan justera sortimentet utefter vad kunderna vill ha”, säger Henrik.

I år kommer tre nyheter att lanseras. En av de dem är upplevelsepresenten Romantisk Weekend. Romantisk Weekend är en lyxig gåva som låter mottagarna sätta guldkant på tillvaron. 43 utvalda hotell finns att välja bland där det erbjuds en till två övernattningar och en härlig upplevelse såsom middag eller spa-besök. De andra två efterlängtade nyheterna kommer att lanseras i november.

Smartbox nya sortiment finns nu hos återförsäljare och på www.smartbox.se.