Anställda på Fönsterexperter

Nylansering av Fönsterexperter 2023 - Tryggare och enklare!

Vi på Smartproduktion är stolta över att presentera den nya och förbättrade versionen av Fönsterexperter - din pålitliga källa för allt som rör fönster, dörrar och garageportar. Vårt fokus ligger på trygghet och enkelhet, och detta genomsyrar varje aspekt av vår nylansering.

Vårt primära mål

Vi strävar efter att erbjuda enkelt tillgänglig, korrekt och värdefull information som utrustar dig med insikter och kunskap. Vi vill omdefiniera branschstandarden genom att enbart samarbeta med seriösa och pålitliga företag. Vår noggranna kvalitetsgranskning garanterar detta.

Vad du kan förvänta dig

Nylanseringen innebär flera förbättringar som förenklar din upplevelse. Vi har nu olika formulär anpassade efter dina behov, vilket gör det enklare att specificera din förfrågan. Processen att få offerter har effektiviserats genom ett CRM-verktyg, vilket garanterar att ingen förfrågan hamnar i glömska.

• Nya, anpassade formulär
    Vi har introducerat flera formulär som passar alla projektbehov, vilket gör det enkelt för dig att beskriva ditt projekt och hjälper oss att matcha dig med rätt företag.

• Snabbare offertprocess
    Att fylla i vårt formulär och få offerter har aldrig varit enklare. Processerna är snabbare, tack vare våra anslutna företags förbättrade CRM-system.

• Bättre och tydligare information
    Våra artiklar
    har fått ett nytt utseende och mer användarvänliga funktioner som gör informationen lättare att förstå. Vi garanterar att all information är aktuell och korrekt med hjälp av våra kunniga anslutna företag.

• Ny grafisk profil
    Vi har uppdaterat vår grafiska profil för att bättre signalera trygghet och enkelhet - våra två värdeord.

• Ökad prestanda
    Vi har prioriterat sidhastighet, mobilanpassning och användarvänlighet för en bättre upplevelse.

• Utökad kvalitetsgranskning
    Vi har utökat vår granskning för att inkludera parametrar som "arbetar enligt svensk lagstiftning" och "ansvarsförsäkring" för att öka din trygghet.

• Prisexempel från riktiga projekt
    Vi har sammanställt prisexempel från riktiga offerter och projekt för att ge dig en korrekt indikation på kostnaden för ditt projekt.

• Bättre lokal närvaro
    Vi stöder lokala företag med förbättrade samarbeten och en tjänst som fungerar över hela Sverige.

• Utökning med dörrar och garageportar
    Tidigare har Fönsterexperter fokuserat på enbart fönster. Nu har vi även öppnat upp för dörrar och garageportar, områden där flera av våra ansluta företag är väldigt kompetenta.

Problemet Fönsterexperter är lösningen på

Tidigare var det en tidskrävande process att leta efter fönsterinstallatörer. Nu behöver du bara fylla i ett formulär, och din förfrågan når flera kvalificerade fönsterinstallatörer samtidigt. Få all information du behöver för ditt projekt, inklusive en prisindikation med vår kostnadskalkyl och tips för att jämföra offerter. Vi erbjuder också vägledning vid val av fönster, och vårt roliga formulär ger företagen mer gedigen information.

Vi ser till att matcha din förfrågan med rätt företag som arbetar i ditt område och erbjuder den tjänst du behöver. Det är en win-win för alla inblandade!