Nu startar Sobonadagarna 2019!

Nu startar Sobonadagarna 2019!

Nu är det dags för Sobonadagarna 2019 i Norrköping! 300 personer har anmält sig till att delta på två dagar med nätverkande, kunskap och inspiration kring årets tema: Framtidens arbetsgivare 2030.

Dagarna inleds med förenings- och bolagsstämma och följs av ett fullspäckat program med intressanta föreläsare. Ta del av programmet på sobona.se/sobonadagarna och använd gärna hashtaggen #sobonadagarna om du är på plats.

Hade du inte möjlighet att delta kan du följa dagarna på Facebook, Linkedin, Twitter och Instagram genom @sobonasverige och #sobonadagarna. Vi kommer även att publicera en sammanfattning från dagarna på vår webbplats.

Taggar

Sobona är de kommunala företagens arbetsgivarorganisation. Vi tecknar kollektivavtal, stödjer medlemmarna i arbetsgivarfrågor och opinionsbildar för att stärka de kommunala företagen. Vi bidrar till att medlemmarna blir mer attraktiva arbetsgivare och får de bästa förutsättningarna för att skapa affärsmässig samhällsnytta. Med arbetsgivarfrågorna på plats kan våra medlemmar fokusera på sitt uppdrag: Att agera långsiktigt och se till att kommunernas och regionernas resurser används effektivt. Vår vision är ett hållbart samhälle präglat av utveckling och tillit.