Ulrica Messing besöker Skaraborg onsdag 4 februari

I morgon onsdag den 4 februari besöker Ulrica Messing Skaraborg. Under dagen kommer hon bland annat att träffa västsvenska industri- och handelskammaren och besöka Electrolux. Ulrica Messing kommer under dagen resa längs E20 och riksväg 49. Dessa vägar ingick i det paket som regeringen och samarbetspartierna Vänsterpartiet och Miljöpartiet strax före jul kom överens om skulle lånefinansieras. Media är välkomna att delta under dagen men bjuds också till en pressträff i anslutning till mötet på Volvo: Tid: 12.00 Plats: Annas restaurang, Volvo Ulrica Messings program: 11.15 Lunchmöte på Volvo Power Train 12.00 Pressträff, Annas Restaurang 12.30 Avresa längs väg 26 till Mariestad 13.00 Besök på Electrolux, Mariestad 14.00 Avresa längs E20 till Götene 14.30 Besök på Novo Clima Production AB, Götene 15.15 Besök på Grävtjänst i Götene AB 15.50 Avresa längs E20 och rv 49 till Skövde Medföljande under dagen: Lovisa Lagerström Lantz, pressekreterare, 070 - 592 45 46 Anna A Forsberg Presschef 08-700 26 36 Lovisa Lagerström Lantz Pressekreterare 070-592 45 46