SodaStream lanserar nya Premium Cola som är naturligt sötad

SodaStream lanserar nya Premium Cola som är naturligt sötad

SodaStream presenterar en ny Cola till sin omfattande smakportfölj och erbjuder ett annat val för konsumenter som söker en härligt uppfriskande Cola-smak. SodaStreams nya Premium Cola är en välsmakande ny Cola blandning, som är naturligt sötad med rörsocker och fri från konserveringsmedel och konstgjorda smaker.

Nya Premium Cola är resultatet av intensiv forskning och utveckling, för att förstärka SodaStreams smakportfölj av Cola smaker, som avsevärt har förbättrats för att möta konsumentens önskan om de godaste produkterna av högsta kvalitet. Lanseringen av detta nya recept är en viktig milstolpe, vilket återspeglar SodaStreams åtagande att tillhandahålla ett brett utbud av smaker för att passa varje livsstil, ålder och tillfälle.

Hela familjen kan nu njuta av ännu ett välsmakande alternativ till att köpa färdig Cola i butik och dra nytta av bekvämligheten och minskningen av plastflaskor, som man får med hjälp av SodaStreams kolsyremaskiner för att göra kolsyrade drycker hemma.

Den nya smaken kommer att paketeras i 750 ml flaskor med iögonfallande design, alla med en flaskkork som har en speciell mätning inuti för att enkelt kunna göra upp till 6 liter kolsyrad dryck.

Premium Cola smakerna kommer att finnas i butik från och med mars månad och rek. pris är 59 kr.

SodaStream är marknadsledare inom kolsyremaskiner för hemmabruk. SodaStream-systemet gör det möjligt för konsumenter att kolsyra vatten och smaksätta kolsyrade drycker i hemmet, istället för att köpa färdigförpackade flaskor eller burkar. Det innebär mindre krångel och stora miljövinster. Med ett arv sedan 1903 har SodaStream fortsatt att introducera innovativa lösningar för dryckesmarknaden. www.sodastream.se