SodaStreams Cola vann blindtest

SodaStreams Cola vann blindtest

Stockholm, 30 maj 2011; SodaStreams Cola utklassade konkurrenterna.
Vid ett blindtest i amerikansk TV besegrade SodaStream världens mest kända Colamärke.

Testet utfördes i det populära och direktsända TV-programmet Cramer vs. Herb, som visas på den amerikanska kanalen CNBC. Med förbundna ögon provsmakades både SodaStreams Cola och Cola från konkurrenten med de rödvita burkarna.

Efter provsmakningen var båda eniga och pekade ut SodaStreams Cola som den mest välsmakande. Uppseendeväckande med tanke på att Cramer och Herb sällan är eniga om något.

SodaStream erbjuder ett smidigt och miljövänligt sätt att tillverka kolsyrad dryck i hemmet. Vid sidan av den vinnande colan finns en rad spännande Colasmaker att välja mellan. Cola Vanilla, med sin fräscha blandning av Cola och vanilj, Cola Energy, som förutom sin goda Colasmak ger en uppiggande energikick, och Cola Lime, med en läskande frisk och exotisk smak av lime.

Se blindtestet på CNBCs webbsida. http://www.cnbc.com/id/15840232/play/1/video/3000023853/