Hämeenkylä Manor är numera ett hotell i toppklass

Premium Magazine har besökt anrika Hämeenkylä Manor utanför Helsingfors

Premium Magazine är ett magasin med fokus på lifestyle och nöje som innehåller allt från stilfulla reseskildringar från när och fjärran till reportage om kultur, mode, resor, trender och mycket, mycket mer. I tidningen får du möta intressanta profiler i djuplodande och personliga intervjuer. Vi berättar historien om både kända och nya hantverk. Som läsare får du en inblick i vad som är på gång i de nordiska huvudstäderna och en hel del tips och råd om kommande event, spännande matupplevelser i storstaden och nya heta trender.

hameenkyla-herrgardsanlaggning-helsingfors-vanda

I senaste numret kan du njuta av en härlig artikel om herrgården Hämeenkylä utanför Helsingfors. På denna historiska plats finns numera ett hotell med utmärkt miljö för fest, weekend, konferens och logi.