NEW STORE OPENING. Cubus öppnar ny butik i Kringlan Södertälje!

Den 22 oktober 2014 inviger Cubus sin nya 800 kvadratmeter stora modebutik i varuhuset Kringlan i Södertälje.

”Vi har under en längre tid letat efter den perfekta lokalen i Södertälje. Nu har vi hittat den i Kringlan och vi har en stor tillit till att den här butiken kommer bli en stor succé. Det är med spänning vi ser fram emot öppningen och en händelserik höst” säger Tobias Knuthson, landschef för Cubus Sverige.

Om Cubus
Cubus är en av Skandinaviens ledande modekedjor med en kollektion som är kommersiell, prisvärd och av hög kvalitet. Det breda sortimentet av trend, bas och jeans till dam, herr och barn samt underkläder och accessoarer gör att det finns något för alla.

Cubus är en del av norska Varner-Gruppen som består av 12 kedjor i sju länder och har funnits i Sverige sedan 2014. Cubus i Södertälje blir den 72:a butiken i Sverige.

För mer information se www.cubus.com

• cubus
  • södertälje centrum
  • butiksöppning
  • modebutik
  • modekedjor
  • varner-gruppen

Södertälje Centrumförening arbetar för ett tryggare, trivsammare, tillgängligare, bättre och finare Södertälje centrum!