D:PLOY

Anmäl dig redan i dag - Missa inte OnRobots webbinarium 19 April

Här presenterar OnRobot branschens första plattform för att automatisera paketering, palletering, maskinskötsel och andra liknande applikationer - D:PLOY.

Med OnRobots D:PLOY går implementeringen snabbt och man kommer att kunna få många fördelar med robotautomatisering och därmed ligga före sina konkurrenter. Bara tidsbesparingen på driftsättningen ligger på upp till 90 %. Nu är det enklare och snabbare att automatisera till en lägre kostnad och man får en bättre avkastning på investeringen.

Vad är OnRobots D:PLOY

Missa inte det här webbinariet!

Datum: 19 april, 2023

🕒 2 sessions: 9 a.m. (CET) and 3 p.m. (CET)

Språk: Engelska

Under evenemanget kommer OnRobot att både presentera och demonstrera D:PLOY och dess funktioner. OnRobot kommer att visa hur enkelt, snabbt och riskfritt det är att använda D:PLOY för paketering, palletering, maskinskötsel och liknande applikationer.

Här bokar ni session 9 a.m (CET

Här bokar ni session 3 p.m (CET)

Vill ni veta mer innan ni anmäler er så vänligen kontakta

Joakim Edfeldt