DATRON höghastighetsfräsning

Datron M8Cube för flexibilitet, korta ställtider och låg energiförbrukning

Datron M8Cube är det bästa valet för ekonomisk bearbetning av rack, profiler och frontplattor av aluminium, men så klart även för andra NE-metaller och kompositmaterial.

Med Datron M8Cube får man korta ställtider, låg energiförbrukning och ett mycket bra pris-/effektivitetsförhållande - även vid låga styckantal erhålls hög lönsamhet.

Med Datron M8Cube får man en stor Arbetsyta på upp till 1000x700mm och det går även att få en vakuumyta på upp till 1000x700mm. Upp till 24 verktygsstationer och 3kW spindelmotor.

Med Datrons mjukvara Next får man en snabb inmätning som är enkel att utföra med kamera och Renishaw touch probe.

Agent för Sverige och Danmark

Relaterat innehåll