Installera ett utsug direkt vid källan för de farliga partiklarna och minska spridningen

Nyhet -

Har ni ett utsug som skyddar er personal mot farliga partiklar i inandningsluften?
På många arbetsplatser går personalen runt i arbetsmiljöer med stark lukt från lim, rengöringsvätska, resin, etanol, isopropanol mm. Andra arbetsplatser har en arbetsmiljö med mycket fint damm som yr runt i luften eller så arbetar personalen kanske med plastsvetsning där det uppstår gas och stark lukt. Gemensamt för dessa arbetsplatser är att personalen andas in luft som består av många olika partiklar som kan ta sig olika långt in i kroppen beroende på deras storlek.

Vi finns i monter B01:26 den 14-17 Maj, Elmia Verktygsmaskiner. Ladda ner en kostnadfri biljett här.

Passa på att besöka oss i vår monter eller kontakta oss redan idag för ett förslag på vad som skulle passa för er.