CNC-fräsning av komplicerade detaljer - Utmana oss!

Upptäck fördelarna i att investera i en höghastighetsfräs!

Datron systemen är utvecklade för att kunna möta de nya utmaningarna och flexibiliteten inom den moderna industrin. Med en Datron maskin i maskinparken kan man snabbt möta nya produktionsbehov som små serier, stora variationer och stora serier - Datron står för flexibilitet.

Se några bearbetningsexempel

Videoexempel

Intresserade av att få veta mer?
Vi vill att du som kund skall få så mycket kunskap och information som möjligt. Vi erbjuder personliga demonstrationer där vi förbereder för just er detalj, ert material och vilka verktyg som skall användas. Vi har även ett laboratorium som kan göra provfräsningarna åt er för utvärdering - så tveka inte att skicka in er ritning eller detalj för provfräsning - utmana oss - det gillar vi!

Skicka in din ritning eller detalj för provfräsning.

Tenngatan 6 -8
SE-234 35 LOMMA