Dental fräsmaskin DATRON D5

Experience DATRON Dental virtually

Besök DATRONs dentala showroom från 9 - 13 Mars, 2021

DATRON kommer att visa dentalfräsmaskinen DATRON D5  som är en 5-axlig maskin för dentallab. De kommer även att visa DATRONs Dentalfräsverktyg i solid hårdmetall för bearbetning i de mest förekommande dental materialen och dentalfräsverktygen är kompatibla med alla mest förekommande dentalfräsmaskinerna.

In exciting video events, you will learn extensive info from our experts on the following topics:

• DATRON D5: 5-axlig frästeknik för processsäker precisionsskärning av NEM
  • Dental CAD/CAM Hybridroduktion: Öka din lönsamhet genom stora besparingar i material- och fräskostnader
  • Starka skär för starka tänder - DATRONs Dentalfräsverktyg
  • DATRON en kompetent verktygstillverkare – Stor produkt portfolio, snabb leveranstid med bra kostnads- och livslängdsförhållande.

Förutom att ge er en inblick i DATRONs dentallösningar så kommer DATRONs experter att finnas tillgängliga via livechatt och för eventuella möten.

Registrera dig för att ta del av DATRONs Dental Show.

Har du några frågor om DATRONs fräsmaskiner är du så klart även att kontakta oss direkt.

Verksamheten omfattas av ett brett spektrum av utveckling, produktion, försäljning och service av komponenter för automatisering som lineära axlar, gejder och alumiumprofiler, komplettlösningar, specialmaskiner, motorer, controller, robotar, CNC-maskiner, CNC-fräsverktyg, PCB-prototyping, Laser, SMD samt dentalmaskiner.