Nu är den är Version 16 - TARGET 3001 - CAD-programmet för professionell PCB Layout

PCB Layout CAD TARGET 3001! är lätt att använda samtidigt som det erbjuder ett brett utbud av funktioner för professionell design. All projektinformation finns alltid i en enda fil. Överensstämmelse mellan schematisk och layout säkerställs. TARGET 3001! har alla funktioner i ett modernt layout CAD-system.

Nytt i version 16

• Polygonal padsFlexibel: skapa pads som Polygoner. Speciellt viktigt tex. för LEDs och taktila omkopplare
  • 2 bildskärmsfunktionKomfortabel: kopplingsschema och layout på två oberoende bildskärmar
  • Cross-HighlightingÖversiktligt: markerad komponent lyser upp i kopplingsschemat och i layout eller vice versa
  • Skrivare: välja ut lagerFörenklat: nu kan du välja i skrivar-dialogen vilket lager som skall skrivas ut
  • Komponent eXportFörenklat: komponenter med endast en symbol behöver inte längre den tidigare kombinationen med [Y]. Tillagda element exporteras direkt
  • Referens symbol med sidnummerInformativ: refs visar de sidor på vilka signalen även finns
  • Jordplan beräkningSäker: omräkning av jordytor i linjer lämnar inga onödiga luftlinjer
  • Accelererade luftlinjer Snabbare: luftlinjeberäkning i stora jordytor har extremt påskyndats och optimerats
  • Generiska symbolerPraktiskt: ofta använda symboler mappas med en generisk. Nu med flexibel pintilldelning
  • Dataöverföring från V15Enkelt: under installationen får du frågan om du vill överta komponentdatabanken och inställningar från version 15
  • Loggbok
    Allt ingår: titta i loggboken (http://www.­target-­3001.­de/­target/­deutsch/­logbuch.­txt)
    vilka nya funktioner och förbättringar i det nuvarande Target finns...
Kontakta oss för mer infoSOLECTRO AB
040-536600

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verksamheten omfattas av utveckling, produktion, försäljning och service av komponenter för automatisering, komplettlösningar, specialmaskiner, robotar, CNC-maskiner,PCB-prototying, laser, SMD samt dentalmaskiner.