SolidBeans AB sponsrar SDC2013

Den 4 mars öppnas portarna för 2013 års SDC. Precis som förra året bidrar SolidBeans AB som sponsor till eventet.

Till skillnad från jDays, vilket arrangeras av SolidBeans AB och som fokuserar på Java, Open Source och relaterade teknologier, bygger SDC på bredden: Precis som förra året erbjuds spår inom Java, ledarskap, team-frågor, produktledning, användbarhet m.m. Nytt för i år är att programmet dessutom har fått ett spår som riktar sig mot
C och C++ utvecklare.

På frågan om varför SolidBeans AB är med och sponsrar svarar Hamid Samadi, VD på företaget: ”Självklart vill vi vara med och sponsra ett sådant här event. Allt som syftar till att bygga upp och stärka IT-industrin i Västsverige är till vår fördel. Vi medverkar för att knyta kontakter med systemutvecklare och kunder som har behov av Java, Open Source och relaterade teknologier. Dessutom vill vi passa på att presentera en ny, innovativ tjänst som vi har arbetat på under flera månader. ”

I samband med konferensen passar alltså SolidBeans AB på att hålla ett release event där man kommer att presentera en banbrytande, modern och eftersökt tjänst som företaget har arbetat fram. Missa inte detta unika tillfälle – besök konferensen för din chans att var med när tjänsten lanseras!

SDC2013 hålls 4-6 mars på Svenska Mässan i Göteborg.