Träffa SoliferPolar på Motormässan i Malmö

Träffa SoliferPolar på Motormässan i Malmö

Motormässan arrangeras 22-25 mars på ny MalmöMässan i Hyllie. Mässans temaområden är nya bilar, motorcyklar, husvagnar och husbilar samt tillbehör.

Från Polar premiärvisar vi Polar 520 CTH Svit. Detta innebär att det lyxiga tillvalspaketet Svit nu går att få till samtliga husvagnsstorlekar i Polars sortiment. Vi presenterar även Polar 3504 – Polars första husbil som är helt ny för 2012. Polar 3504 är en premiumbil som innehåller det mesta redan i standardutförande.

Från Solifer visar vi Artic 480 MHP – en tio kvadratmeter stor husvagn som erbjuder compact living när den är som bäst. Nytt för 2012 är att samtliga husbilar från Solifer levereras med med en miljöklassad Euroklass 5 motor. I montern visar vi husbilen T-693 från Solifer Actionserien.

Om du önskar mer information eller vill boka tid för genomgång av produkterna och/eller intervju med någon från SoliferPolar, vänligen kontakta Michaela Palombo, PR-ansvarig på SoliferPolar: michaela@soliferpolar.com, +46 (0)73 680 36 69.

Välkommen till monter A07:24!

Mässans öppettider
torsdag: 11-19