Bioljud i vardagsrummet när Sony introducerar nya soundbars

• Njut av bioljud med nya HT-X8500 Dolby Atmos®®/DTS: X® single soundbar med inbyggd subwoofer
  • Få kraftfull surround och rikt basljud med nya HT-S350 soundbar
  • Upplev den ultimata 4K-bilden och ljudet med Sonys nya 4K Ultra HD Blu-ray ™-spelare UBP-X800M2

Uppgradera ditt hemmabiosystem med Sonys nya HT-X8500 och HT-S350 soundbars tillsammans med den nya UBP-X800M2 4K Ultra HD Blu-ray™-spelaren.

Ljud från alla håll: HT-X8500

Upplev fantastiskt surroundljud med Dolby Atmos® och DTS:X®-stöd med nya X8500 soundbar. Tack vare Sonys unika Digital Signal Processing-teknik såsom Vertical Surround Engine, kan upp till 7.1.2ch surroundljud upplevas från X8500 utan att du behöver extra högtalare.Den inbyggda dubbla subwoofern levererar ett djupt basljud och med funktionen Cinema Mode, som är ett av de sju optimerade ljudlägena, kan du uppleva varje film när den är som bäst.

X8500 har även eARC-stöd för codec av hög kvalitet för oöverträffat ljud. Det finns också möjlighet till bluetooth-anslutning, vilket gör att du enkelt kan ansluta din soundbar trådlöst till din TV. Du kan också lyssna på musik från din smartphone via BLUETOOTH®.

Subwoofer med kraft: HT-S350

Med 320W kraftfullt ljud ger nya HT-S350 soundbar en imponerande surroundkänsla och djup, samt kraftfull bas med sin trådlösa subwoofer. Sonys unika och förbättrade S-Force PRO Front Surround, tillsammans med 5,1-kanals avkodning, ger en bredare mer omslutande och exakt surroundljudupplevelse än någonsin.

Perfekt bild: UBP-X800M2 Blu-ray spelare

Nya X800M2 stödjer 4K Ultra-HD Blu-ray-uppspelning och HDR-format, inklusive HDR10, Dolby Vision och Hybrid Log Gamma, vilket ger fantastisk bildkvalitet till dig direkt i ditt hem.4K uppskalning är också möjligt tillsammans med X800M2 och gör att du kan njuta av mycket detaljerade bilder även utan 4K-innehåll.

X800M2 stödjer också de senaste ljudformaten av högsta kvalitet inklusive Hi-Res Audio[1]. Med X8500 och X800M2 kan du uppnå bästa hemmabioupplevelse med högkvalitativa Dolby Atmos och DTS:X som garanterar optimal bild- och ljudkvalitet. X800M2 stödjer även 4K streaming-tjänster, såsom Netflix och YouTube.

HT-X8500 finns tillgänglig från slutet av mars 2019

HT-S350 finns tillgänglig i början av maj 2019