Perfekt klassiskt vinylljud med Sonys nya trådlösa skivspelare PS-LX310BT

• Upplev högkvalitativt vinylljud på alla trådlösa högtalare, soundbars eller hörlurar med BLUETOOTH®
  • Kvalitetssäkrad för balanserat och stabilt ljud
  • Elegant premium-design som passar alla hem

Sony lanserar skivspelaren PS-LX310BT, som du kan spela såväl gamla som nya vinylskivor på. Sony för samman den älskade klassiska vinylljudkvaliteten med bekvämligheten i att kunna ansluta till en trådbunden eller trådlös enhet, perfekt för att fortsätta njuta av vinyl i dagens uppkopplade värld.

För samman dåtid med nutid

LX310BT återger det varma ljudet av vinyl till alla trådlösa högtalare, soundbars eller hörlurar med hjälp av en inbyggd BLUETOOTH®-sändare.

Att parkoppla din enhet är lättare än någonsin via en BLUETOOTH®-knapp, och tack vare auto play-funktionen spelas musiken omedelbart upp från enheten du parkopplade med senast. Detta garanterar en enkel användarupplevelse så att alla kan njuta av vinyl. För de som föredrar en trådbunden anslutning medföljer även en ljudkabel till skivspelaren.

LX310BT tillåter även olika förstärkningsval. Detta garanterar bred kompatibilitet av vinyl när du använder olika uppspelningssystem och BLUETOOTH®-anslutningar för volymjustering. Det finns även en inbyggd phono-preamp, som kan väljas för användning av förstärkare som erbjuder enbart linjenivåanslutning.

Kvalitetsljud

Ljudtekniken och byggkvaliteten har uppgraderats för att göra vinylljudet bättre än någonsin. LX310BT har en tallrik i gjuten aluminium för utmärkt ljudbalans och en nyutvecklad tonarm för ljudstabilitet. Skivspelaren har dessutom ett tjockt och robust dammskydd för att motstå resonans.

Upplev vinyl med stil

LX310BT har en snygg premiumdesign tack vare en noggrant designad textur- och kvalitetsuppbyggnad. Det finns också direktknappar på spelaren för intuitiv användning, inklusive en BLUETOOTH®-knapp, så att du enkelt kan starta, stoppa och parkoppla din enhet.

PS-LX310BT kommer att finnas tillgänglig från april 2019

• ces2019